مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13سياسي

امام جمعه شهرکرد: اجازه ندهیم اعتماد عمومی نسبت به بهداشت و درمان مخدوش شود


کمبودها و ضعف ها باید به تدریج رفع شود و اعتراض های مدیریتی باید از مسیر درست به وزارت بهداشت منتقل شود و اجازه مخدوش شدن اعتماد عمومی به بهداشت و درمان داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: مردم باید قدر نعمت انقلاب را بدانند و از آن صیانت کنند چرا که دشمن در تلاش است عزت را از ما بگیرد و حاکمیت ظالمانه خود را از سرگیرد اما پیوند مستحکم مردم با رهبرانقلاب مانع این کار شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مسئله مقاومت فلسطین که در سراسر جهان اسلام و جهان بشری مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پیروزی های مردم فلسطین یک مسئله و وحشی گری های رژیم صهیونیستی مسئله دیگری است که به جان مردم غزه افتاده اند و انواع ستم را در حق زنان و کودکان می کنند.

پیروزی های رو به جلوی فلسطینی ها معادلات جهانی را برهم زده است وی اضافه کرد: پیروزی های رو به جلوی فلسطینی ها، گام های بلندی برای رسیدن به حق مسلمشان است که تمام معادلات جهانی را بر هم زده است و نگاه های جهانیان را تغییر داده است.

نکونام با اشاره به تلاش مردم فلسطین و تحمل انواع سختی ها برای رسیدن به پیروزی، افزود: فلسطینی ها ضربه ای به دشمن وارد کردند که قابل ترمیم نیست و رژیم منحوس اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: اجازه ندهیم اعتماد عمومی نسبت به بهداشت و درمان مخدوش شود

امام جمعه شهرکرد: اجازه ندهیم اعتماد عمومی نسبت به بهداشت و درمان مخدوش شود