مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-09بين الملل

جامعه اسلامی مدیران: پیروزی بزرگ قهرمانان فلسطینی شجاعانه و بیسابقه بود


درپی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه های مقاومت فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی ، جامعه اسلامی مدیران با صدور بیانیه ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، درپی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه های مقاومت فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی ، جامعه اسلامی مدیران با صدور بیانیه ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:  پیروزی بزرگ قهرمانان فلسطینی در گروه جهادی حماس برای اولین بار، شجاعانه وبی سابقه عملیات تهاجمی ، علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند و باموشک باران زیرساخت های مناطق حساس شهرک های یهودی نشین و تل آویو، لرزه بر اندام این رژیم سفاک انداختند.

این عملیات پیروزمند که بعد از جنگ 2008 غزه، بی سابقه و غافلگیر کننده بود ، تا کنون صدها کشته و زخمی و دهها اسیر به همراه داشته است.

تغییر راهبرد مبارزه از دفاع به تهاجم اقدام بسیار مبارک و تعیین کننده برای مجاهدین فلسطینی است بطوریکه، معادلات رژیم صهیونیستی را به صورت کامل به هم خواهد زد، به ویژه در شرایطی که این روزها زمزمه عادی سازی روابط با کشورهای عربی از جمله عربستان را فراهم نموده بودند و نوعی پیروزی برای خود در عرصه سیاسی منطقه قلمداد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی مدیران: پیروزی بزرگ قهرمانان فلسطینی شجاعانه و بیسابقه بود

جامعه اسلامی مدیران: پیروزی بزرگ قهرمانان فلسطینی شجاعانه و بیسابقه بود