مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-18سياسي

سازمان امور دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد


سازمان امور دانشجویان در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بیانیه‎ ای صادر و این اقدام ضد بشریت را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه ای اقدام ضد بشریت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ تحولات جاری در فلسطین و منطقه غزه، نمونه بارز و مبرهنی از برنامه رژیم اشغالگر و جعل اسراییل در کشتار فجیعانه زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی، زیرساختهای اجتماعی، رفاهی و درمانی و نسل کشی فلسطینیان مظلوم است.

این جنایت غیر انسانی که برگرفته از خوی حیوانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را جریحه دار کرد و حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار کودکان مظلوم و هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی و کشتار غیر نظامیان و زنان فقط و فقط جزء اندکی از جنایات کثیف این رژیم بشمار می رود.

اینک سازمان امور دانشجویان همنوا با آحاد ملت ایران و مسلمانان جهان و تمامی آزادگان و آزادی خواهان، نفرت و خشم و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشانه و وحشیانه رژیم جعلی و خونریز صهیونیستی ابراز داشته و دیگر بار  با بیعتی سدید و مستحکم و با تبعیت از راه امام و منویات حکیمانه رهبر دور اندیش و فرزانه انقلاب اسلامی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

سازمان امور دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد