مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-25سياسي

کوثری: تحریم رسانه ‎های ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست


تحریم خبرگزاری های فارس، تسنیم و شبکه پرس تی وی از سوی آمریکا نشان دهنده استیصال و ناتوانی این کشور است.

- اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحریم تعدادی از رسانه های ایران توسط آمریکا گفت: تحریم خبرگزاری های فارس و تسنیم و شبکه پرس تی وی نشان دهنده ناتوانی و استیصال آمریکایی هاست.

وی افزود: آمریکا و متحدانش در سال گذشته تمام توان خود را به کار  گرفتند تا با ایجاد آشوب و اغتشاش و درگیری در ایران، نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کنند و از این طریق به اهدافشان در کشور ما برسند که ناکام ماندند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناکامی و عصبانیت آنها از بی نتیجه بودن اقداماتشان در سال گذشته باعث شده تا آنها از سر استیصال رو به تحریم رسانه های ما بیاورند.

کوثری خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش با در اختیار داشتن ابزارهای رسانه ای و دروغ پراکنی توسط رسانه هایشان سعی دارند تا از این طریق اهداف ناصحیح خود را دنبال کنند که البته تاکنون ناکام بوده اند.

وی افزود: آنها با وجود در اختیار داشتن رسانه های مختلف به هیچ وجه صدای مخالف خود را نمی توانند تحمل کنند و برنمی تابند و از سر ناتوانی و ضعف و استیصال رو به تحریم رسانه ها می آورند؛ چراکه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوثری: تحریم رسانه ‎های ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست

کوثری: تحریم رسانه ‎های ایران نشان دهنده استیصال آمریکاست