مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-16فرهنگي

پیام تسلیت هنرمندان در سوگ داریوش مهرجویی و همسرش


هنرمندان و نهاد های صنفی مختلف در راستای درگذشت تأسف بار داریوش مهرجویی متن تسلیتی را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هنرمندان مختلف و انجمن های صنفی در پی درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش که به تازگی و به طرز دلخراش و غم انگیزی در منزل شخصی خود به قتل رسیدند، متن تسلیتی را منتشر کردند.

مجید مجیدی در متن این پیام تسلیت آمده است: مرگ دلخراش فیلسوف سینمای ایران داریوش مهرجویی و همسر گرامیشان ضایعه بزرگی بر سینمای ایران است.

بنده به سهم خود این فقدان عظیم را به بازماندگان محترم ایشان و سینمای ایران تسلیت عرض میکنم و از خداوند بزرگ برای خانواده ایشان طلب صبر و شکیبایی و برای مرحومین طلب رحمت و مغفرت دارم.

  مجید مجیدی پیام مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما در متن پیام مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما نیز آمده است: دلم دارد از غصه می ترکد به مونا فکر می کنم که دیشب با چه منظره دهشتناکی روبه رو شده و چطور تاب آورده، به ستاره که هفته پیش همسفر پیکر بیجان پدرش بوده، به دختر دانشجوی مازیار، به مهرانه عاشق و مریم نازنین که خبر مرگ پدر و بارداریش را همزمان شنیده به سارا که هنوز برای داود گریه می کند و به همسران همه سینماگران ایران که بار سنگین ناامنی شغلی اقتصادی و روحی همسرانشان را در سکوت به دوش می کشند و دم برنمی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت هنرمندان در سوگ داریوش مهرجویی و همسرش

پیام تسلیت هنرمندان در سوگ داریوش مهرجویی و همسرش