مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-10پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی تهران با 2 دانشگاه عراقی همکاری می کند


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز آموزشی با دانشگاه های مستنصریه و ابن سینا بغداد خبرداد.

- معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز آموزشی با دانشگاه های مستنصریه و ابن سینا بغداد خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در نخستین رویداد بزرگ علمی بین المللی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در مشهد، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه های المستنصریه و ابن سینا بغداد به امضا رسید.

این گردهمایی علمی با پیگیری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق و هماهنگی وزارتخانه های علوم ایران و آموزش عالی عراق و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد، با عنوان هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این رویداد، شنبه 15 مهر 1402 با حضور قائم مقام وزرای علوم و مدیران و رایزنان فرهنگی دو کشور، روسا و معاونان بیش از 60 دانشگاه ایران و عراق در مشهد برگزار شد.

پس از مراسم افتتاحیه، نشست ها و کارگاه هایی با هدف معرفی توانمندی های دانشگاه های حاضر در کنفرانس و ایجاد زمینه های همکاری مشترک علمی و دانشگاهی، با حضور روسای دانشگاه های دو کشور برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تهران با 2 دانشگاه عراقی همکاری می کند

دانشگاه علوم پزشکی تهران با 2 دانشگاه عراقی همکاری می کند