مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-16سياسي

زوال رژیم صهیونیستی یک گزینه واقعی و شدنی است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طبق صحبت های رییس دفتر حماس در تهران « زوال رژیم صهیونیستی گزینه واقعی و شدنی است»، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طبق صحبت های رییس دفتر حماس در تهران زوال رژیم صهیونیستی گزینه واقعی و شدنی است ، گفت: طبق گزارش آقای خالد قومی صهیونیست ها در جنگ رسانه ای ادعا کردند که حماس اقدام به بریدن سرها کرده ولی بعدا مجبور شدند این ادعا را پس بگیرند؛ حماس هرگز دست به چنین اقداماتی نزده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه فوق العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعدازظهر امروز جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین برگزار شد.

در این جلسه آقای خالد قدومی، رییس دفتر حرکت مقاومت اسلامی (حماس) در تهران، با تشریح ابعاد عملیات طوفان الاقصی توضیح داد که زوال رژیم صهیونیستی یک گزینه واقعی و شدنی است که با عنایت الهی و هماهنگی مقاومت رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آقای قدومی به این موضوع اشاره داشت که در کنار صحنه جنگ در روی زمین، میدان دوم عرصه جنگ روایت هاست؛ صهیونیست ها در جنگ رسانه ای ادعا کردند که حماس اقدام به بریدن سرها کرده ولی بعدا مجبور شدند این ادعا را پس بگیرند؛ حماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوال رژیم صهیونیستی یک گزینه واقعی و شدنی است

زوال رژیم صهیونیستی یک گزینه واقعی و شدنی است