مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-21سياسي

کمبود نیرو در حفاظت از مواریث فرهنگی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی گلستان بر لزوم همراهی آحاد مردم با یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان برای برخورد با متخلفان این حوزه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری بعدازظهر امروز در نشست صمیمی کارکنان و فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: با تلاش ها و پیگیری های فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و همچنین تعاملات شکل گرفته با سایر مجموعه ها، شاهد ارتقاء رتبه یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گلستان به رتبه برتر کشور هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: یگان حفاظت میراث فرهنگی چه در سطح ملی و چه در گلستان کمبودهای بسیاری در حوزه های مختلف نیروی انسانی و تجهیزات دارد اما ما وظیفه داریم با همین بضاعت حداقلی کار را پیش برده و به وظایف خود در قبال مردم عمل کنیم.

وی بیان کرد: حفظ و حراست از گنجینه میراث فرهنگی مرهون تلاش میراث دارانی است که با عشق و علاقه و دلسوزی، همواره در راه اعتلای فرهنگ و حفظ آن، گام برمی دارند.

ساوری اضافه کرد: حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی وظیفه ای همگانی است، ازاین رو باید تمام آحاد مردم در پیشگیری از هرگونه آسیب مرتبط با این مواریث ارزشمند، همراه اداره کل و یگان حفاظت میراث فرهنگی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو در حفاظت از مواریث فرهنگی گلستان

کمبود نیرو در حفاظت از مواریث فرهنگی گلستان