مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-20بين الملل

تشکیک در عامل حمله به بیمارستان الاهلی غزه ؛ واقعیت چیست؟


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی نیز با رد دست داشتن این کشور در حمله مرگبار به بیمارستانی در غزه در شبکه ایکس نوشت: «همه دنیا می دانند تروریست های وحشی در غزه کسانی بودند که به بیمارستان غزه حمله کردند، - یکی از این موارد، موضع حنانیا نفتالی کاربر حامی اسراییل در فضای مجازی فارسی بود که دقایقی بعد از حادثه، توییت زد نیروی هوایی اسراییل به پایگاه تروریستی حماس در یک بیمارستان در غزه ضربه زد و تعداد زیادی تروریست مرده اند.

بسیاری این توییت را اعتراف اسراییل به حمله ارزیابی کردند.

البته بعد از اندکی این توییت انگلیسی پاک شد!   تشکیک در عامل حمله به بیمارستان الاهلی؛ واقعیت چیست؟   در بیانیه حماس نیز آمده: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به سرعت بیانیه ای را در ساعت 21:17 در صفحه خود در ایکس منتشر کرد که در آن آمده بود: برای تخلیه بیمارستان المعمدانی و پنج بیمارستان دیگر هشدار داده بودیم که سازمان تروریستی حماس از آن به عنوان پناهگاه استفاده نکند.

  واقعیت آن است که ارتش اسراییل از آغاز این جنگ، اصل تمایز بین اهداف غیرنظامی و نظامی را نادیده گرفته و به طور سیستماتیک اورژانس، آمبولانس ها، دفاع مدنی، مدارس، مساجد و کلیساها را هدف قرار داده و تا پیش از ماجرای المعمدانی، بیش از 3000 تن را کشته که 2000 تن آنها زن و کودک و تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیک در عامل حمله به بیمارستان الاهلی غزه ؛ واقعیت چیست؟

تشکیک در عامل حمله به بیمارستان الاهلی غزه ؛ واقعیت چیست؟