مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-10سياسي

فرش دستباف گلستان نماد فرهنگ غنی ترکمن صحرا/ افتتاح پنجمین نمایشگاه فرش دستباف


مدیرکل صمت گلستان از بازگشایی پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان خبر داد و گفت: «فرش ترکمن» اصیل، ریشه ای و دارای سابقه دیرینه در فرهنگ قوم ترکمن صحرا است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صمت گلستان از بازگشایی پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان خبر داد و گفت: فرش ترکمن اصیل، ریشه ای و دارای سابقه دیرینه در فرهنگ قوم ترکمن صحرا است.

درویشعلی حسن زاده شامگاه سه شنبه، 17 مهرماه 1402 در حاشیه برگزاری آیین بازگشایی پنجمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درهای این نمایشگاه از امروز 18 مهرماه تا روز جمعه، 21 همین ماه به روی عموم علاقه مندان باز خواهد بود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند با مراجعه به طبقه اول فروشگاه بزرگ اسکای مون همه روزه از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه متفاوت بازدید کنند، ادامه داد: تولیدکنندگان فرش دستباف گلستان که همگی بومی استان هستند در وسعت نمایشگاهی حدود 450 مترمربع و 17 غرفه تولیدات خود را عرضه کرده اند.

مدیرکل صمت استان گلستان با تأکید بر اینکه نمایشگاه فوق با هدف حمایت از هنر صنعت فرش دستباف گلستان و فعالان این عرصه برگزار می شود، افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه های دستباف، افزایش تولید، اشتغالزایی و صادرات فرش استان را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش دستباف گلستان نماد فرهنگ غنی ترکمن صحرا/ افتتاح پنجمین نمایشگاه فرش دستباف

فرش دستباف گلستان نماد فرهنگ غنی ترکمن صحرا/ افتتاح پنجمین نمایشگاه فرش دستباف