مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-25سياسي

عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در یک سال گذشته جهادی و نویدبخش بوده است


مدیرکل بازرسی استان قم با اشاره به تغییرات مثبت این پارک، گفت: از سال گذشته تحرک پارک علم و فناوری استان در پیگیری های اجرایی افزایش محسوس و قابل توجهی داشته است.

- ایسنا/قم مدیرکل بازرسی استان قم با اشاره به تغییرات مثبت این پارک، گفت: از سال گذشته تحرک پارک علم و فناوری استان در پیگیری های اجرایی افزایش محسوس و قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان قم، مجموعه عملکرد مدیران دولت سیزدهم در استان قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ضمن ارج نهادن به تمامی تلاش های پیشین اما به زعم من در یکسال گذشته عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در حوزه های مختلف به ویژه پیگیری امور اجرایی، جهادی و محسوس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، طالبی افزود: به حمدالله در سال رشد تولید و مهار تورم عموم دستگاه های دولتی استان در مدار تحقق شعار سال حرکت کرده اند و این مهم به ویژه در حوزه حمایت از افزایش تولیدات شرکت های دانش بنیان به خوبی مشاهده می شود.

مدیرکل بازرسی استان قم با تاکید بر همراهی همه جانبه این اداره کل با افزایش چتر حمایت های پارک علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان استان به ویژه در امور عمرانی مربوط به اراضی تصریح کرد: این روند رو به رشد کمی و کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در یک سال گذشته جهادی و نویدبخش بوده است

عملکرد پارک علم و فناوری استان قم در یک سال گذشته جهادی و نویدبخش بوده است