مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-26سياسي

آیت الله نوری همدانی: رفع فقر و ریشه کنی ظلم از شاخصه های مهم حرکت های انقلابی است


مرجع تقلید شعیان سه عامل رفع فقر، ریشه کنی ظلم و بی عدالتی و اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی را از شاخصه های مهم حرکت های انقلابی و جهادی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، جمعی از اعضای کنگره هشت هزار شهید استان همدان به مناسبت برگزاری مراسم اختتامیه این کنگره به همراه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، قاسمی فرزاد استاندار و حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی همدان با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

آیت الله نوری همدانی ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین و حضار و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این کنگره، روز آغاز امامت امام عصر(عج) را تبریک و تهنیت عرض گفت.

وی در ادامه به وجود جریانات آخرالزمانی اشاره کرد و با روایت حدیثی از امام صادق (ع) انقلاب اسلامی را در زمره آن جریانات قرار داد و و آن را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: استکبار جهانی هر لحظه با تمام توان در حال دسیسه چینی برای ضربه زدن به دنیای اسلام و وحدت مسلمین است و همواره در تلاش است تا اثری از یاد و نام مجاهدت ها و رشادت های شهدا باقی نماند.

  مرجع تقلید شیعیان هوشیاری مردم شهید پرور ایران و مسئولین را در دفع این شرارت ها و زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: رفع فقر و ریشه کنی ظلم از شاخصه های مهم حرکت های انقلابی است

آیت الله نوری همدانی: رفع فقر و ریشه کنی ظلم از شاخصه های مهم حرکت های انقلابی است