مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 22:352023-09-24فرهنگي

پذیرفته شدن گروه های تئاتر ملایر در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: گروه هنری یاس کبود از گروه های ثبت شده تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، امسال با دو نمایش در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان پذیرش شده و به اجرا می پردازد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: گروه هنری یاس کبود از گروه های ثبت شده تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، امسال با دو نمایش در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان پذیرش شده و به اجرا می پردازد.

فرشاد کشاورزیان افزود: نمایش جولا به کارگردانی مهدی روزبهانی در بخش ویژه ایثار و شهادت و نمایش دنیای وارونه به کارگردانی فروزان حسینی در بخش دیگر گونه های اجرایی پذیرفته شده است.

وی با معرفی رحمان هوشیاری به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان، افزود: این رویداد هنری در 6 بخش آزاد، آیینی-سنتی، کودک و نوجوان، فراگیر (ویژه معلولان)، دگرگونه های اجرا و بخش ویژه ایثار و شهادت برگزار می شود که آثار هر سه بخش توسط یک تیم داوری سه نفره به صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شده اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: نمایش های پذیرفته شده گروه های نمایشی ملایر از بین 170 اثر ارسالی به دبیرخانه در بخش های مختلف مورد انتخاب قرار گرفته و از گروه های نمایشی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدن گروه های تئاتر ملایر در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان

پذیرفته شدن گروه های تئاتر ملایر در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان