مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-20بين الملل

تغییر مقصد صادرات نفت ونزوئلا با تسهیل تحریم ها


کارشناسان می گویند معافیت از تحریم هایی که آمریکا برای صادرات نفت ونزوئلا در نظر دارد، به افزایش تولید نفت این کشور منتهی نخواهد شد، بلکه باعث تغییر جریان صادرات نفت ونزوئلا و دور شدن آن از چین می شود.

- کارشناسان می گویند معافیت از تحریم هایی که آمریکا برای صادرات نفت ونزوئلا در نظر دارد، به افزایش تولید نفت این کشور منتهی نخواهد شد، بلکه باعث تغییر جریان صادرات نفت ونزوئلا و دور شدن آن از چین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در واکنش به توافق میان دولت ونزوئلا و مخالفانش در خصوص تضمین برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، به رویترز گفت: دولت جو بایدن - رییس جمهور آمریکا - قصد دارد تقریبا فوری، شماری از تحریم های مرتبط با انرژی را برای بخش نفت و گاز ونزوئلا تسهیل کند.

همزمان با توافق میان دولت ونزوئلا و مخالفانش، ترینیداد و توباگو اعلام کرد که آمریکا با اصلاح مجوزی موافقت کرده است که راه را برای پروژه گازی مشترک با ونزوئلا هموار می کند.

ونزوئلا در سال میلادی جاری تاکنون، به طور میانگین، 780 هزار بشکه در روز نفت تولید کرده است که بالاتر از 716 هزار بشکه در روز در سال 2022 است، اما هنوز با هدف رسمی 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مقصد صادرات نفت ونزوئلا با تسهیل تحریم ها

تغییر مقصد صادرات نفت ونزوئلا با تسهیل تحریم ها