مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-25دانش

پذیرش 20 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی در اراک


رییس پارک علم وفناوری استان مرکزی از پذیرش 20 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی در دانشگاه های دولتی استان بر اساس اعلام نیاز واحدهای فناور خبر داد.

-  محمدعلی داستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی (بکارگیری دانشجویان مستعد برتر در واحدهای اقتصادی) مصوب بنیاد ملی نخبگان در کنکور 1402 با همکاری بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری استان مرکزی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مجموع ظرفیت پذیرش در این طرح از کنکور 1402 در استان مرکزی تعداد 20 دانشجو است که به گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی اختصاص دارند.

رییس پارک علم وفناوری استان مرکزی با بیان اینکه این بورسیه بر مبنای اعلام نیاز صنایع مختلف به رشته های زیست شناسی گیاهی، مهندسی برق، مکانیک، شیمی، ساخت و تولید، صنایع، مواد و متالوژی و کامپیوتر اختصاص یافته است، گفت: به همت پارک و تعاملی که با بنیاد ملی نخبگان استان مرکزی ایجاد شده  از مجموع 11 شرکتی که در این طرح حضور دارند، 8 شرکت از واحدهای فناور پارک علم وفناوری استان مرکزی هستند.

داستان بیان کرد: 8 واحدهای فناور پارک در این طرح شرکت دارند که در این راستا بر مبنای اعلام نیاز صنایع مختلف از 8 رشته تحصیلی فعال در دانشگاه اراک و صنعتی اراک، پذیرش دانشجو مطابق آیین نامه  شیوه نامه اجرای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 20 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی در اراک

پذیرش 20 دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی در اراک