مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-12سياسي

دستیاران فرمانداران بر روی کادرسازی و تحکیم وحدت تمرکز ویژه ای داشته باشند


دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: یکی از وظایف اصلی و جدی دستیاران فرمانداران، افزایش وحدت ملی و کادرسازی و شناسایی ظرفیت های بالقوه هر شهرستان است.

- دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت: دستیاران فرمانداران بر روی کادرسازی و تحکیم وحدت تمرکز ویژه ای داشته باشند ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: یکی از وظایف اصلی و جدی دستیاران فرمانداران، افزایش وحدت ملی و کادرسازی و شناسایی ظرفیت های بالقوه هر شهرستان است.

رضا جعفری امروز پنجشنبه در مراسم معارفه دستیار فرماندار خاش که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: انتخاب دستیار فرماندار برای هر شهرستان یک ضرورت مهمی بود که در انتخاب این افراد نیز نهایت دقت و جدیت صورت گرفت تا منتخبان دارای شاخصه های لازم مردمی بودن، جهادی و مومن و انقلابی باشند.

وی افزود: این افراد مکلف هستند تا با نظارت مومنانه، شبانه روزی و بدون اغماض و جانب داری و به دور از هرگونه سیاسی کاری و نگاه های حاشیه ای در خصوص امیدآفرینی حقیقی نسبت به هویت بخشی حلقه های میانی و مردمی با مشارکت مدیران دولتی گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیاران فرمانداران بر روی کادرسازی و تحکیم وحدت تمرکز ویژه ای داشته باشند

دستیاران فرمانداران بر روی کادرسازی و تحکیم وحدت تمرکز ویژه ای داشته باشند