مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-20فرهنگي

جشنواره فیلم کوتاه تهران چطور شروع کرد؟


جشنواره فیلم کوتاه تهران چهلمین دوره خود را شروع کرد، شروعی پرشور که با استقبال بالا سالن افتتاحیه را پر و سانس های نمایش را به سانس فوق العاده رساند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: جشنواره فیلم کوتاه تهران شاید جزو مهم ترین و البته معتبرترین جشنواره هایی باشد که در فضای سینمای ایران برگزار شده و هر سال علاقه مندان زیادی را به محل برگزاری اش می کشاند.

حتی سال گذشته هم که جشنواره با اتفاقات اجتماعی و سیاسی بسیاری همراه بود و عده ای تلاش می کردند تا از این رویداد فرهنگی و هنری سو استفاده کنند تا آرامش جامعه را به هم بزنند و شرایط آن را ناآرام نشان دهند هم مراجعه کنندگان علاقه مندان خودش را داشت.

به زبان دیگر باید گفت اهالی و جامعه فیلم کوتاه که اکثراً نسل جوان فیلمسازان ایرانی و به نوعی نسل آینده سینمای بدنه ایران را تشکیل می دهند پای علاقه شان به سینما و هنر ایستاده اند.

شروع باشکوه جشنواره فیلم کوتاه تهران همه اینها من را مشتاق به اولین روز شروع دوره چهلم این جشنواره می کرد، دوره ای که زمان پختگی جشنواره فیلم کوتاه تهران است.

در اولین روز برگزاری جشنواره خودم را به پردیس سینمایی ملت رساندم، محلی که همچنان هم به نظرم فضای مناسبی برای برگزاری این جشنواره نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کوتاه تهران چطور شروع کرد؟

جشنواره فیلم کوتاه تهران چطور شروع کرد؟