مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-16سياسي

صندوق توسعه شبکه فیبر نوری تاسیس می شود


با تصویب مجلس شورای اسلامی، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های زیرساختی کاربران مخابراتی و توسعه شبکه دسترسی نهایی اینترنت پهن باند ثابت مبتنی بر فیبر نوری صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه ی شبکه فیبر نوری تاسیس می شود.

- با تصویب مجلس شورای اسلامی، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های زیرساختی کاربران مخابراتی و توسعه شبکه دسترسی نهایی اینترنت پهن باند ثابت مبتنی بر فیبر نوری صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه ی شبکه فیبر نوری تاسیس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز دوشنبه و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز برای الحاق بند الحاقی به بند الف ماده 66 این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: بند الحاقی: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های زیرساختی کاربران مخابراتی و توسعه شبکه دسترسی نهایی اینترنت پهن باند ثابت مبتنی بر فیبر نوری صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه ی شبکه فیبر نوری تاسیس می شود.

اساس نامه صندوق شامل ارمان، وظایف، اختیارات، نحوه فعالیت، مدیریت و نظارت بر صندوق در چارچوب این قانون میبایست طرف مدت 3 ماه از تاریخ تصویب برنامه هفتم با پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری به تصویب هیئت وزیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه شبکه فیبر نوری تاسیس می شود

صندوق توسعه شبکه فیبر نوری تاسیس می شود