مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-21فرهنگي

«سرزمین مادری»، روایتگر تاریخ پرفراز و نشیب ایران در دوران معاصر


کارگردان سریال «سرزمین مادری» گفت: رویای همیشگی من در ساخت آثار نمایشی ساختاری بوده و هست که حاوی لایه های مختلف مفهومی برای گروه های متفاوت مخاطبین در رده های گوناگون باشد و سریال سرزمین مادری نمونه مناسب و قابل ذکر از این نوع نادر در میان آثار نمایشی است.

- خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی که این روزها از قاب تلویزیون پخش می شود، پیش از این در سال 92 با عنوان سرزمین کهن برای پخش از تلویزیون تولید شد اما پس از وقوع حواشی مرتبط با مباحث قومی بعد از چهار قسمت، پخش آن متوقف شد.

حالا با انجام برخی اصلاحات در اسامی حاضر در داستان، بعد از ده سال با عنوان سرزمین مادری برای انتشار آماده شده و از روز چهارشنبه 5 مهر 1402 به صورت آنلاین در تلوبیون پخش آن آغاز شد.

سرزمین مادری مجموعه ای تاریخی است که به شکلی متفاوت به وقایع سیاسی ایران از دهه بیست تا پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد و از پربازیگرترین سریال های تاریخ تلویزیون محسوب می شود.

سریال سرزمین مادری درباره پسر بچه ای بنام رهی است.

او بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می شود و پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرزمین مادری»، روایتگر تاریخ پرفراز و نشیب ایران در دوران معاصر

«سرزمین مادری»، روایتگر تاریخ پرفراز و نشیب ایران در دوران معاصر