مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-25سياسي

تاکید معاون استاندار مرکزی بر نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه آیین هفته وحدت در مرکز استان، شهرستان ها و روستاهای استان مرکزی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای اعلام عمق وحدت و همدلی بین شیعه و سنی است که باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و ایجاد اختلاف بین آنها به اهداف پلید خود دست یابند، این درحالی است که وحدت بین شیعه و سنی نقش به سزایی در بی اثرسازی تلاش های آنها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  بر لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته وحدت تاکید کرد و ادامه داد: اتحاد شیعه و سنی نباید تحت تاثیر توطئه های دشمنان خدشه دار شود، وحدت بین این دو سد محکمی در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان در عرصه های بین المللی است.

نظری با بیان اینکه آیین هفته وحدت در مرکز استان، شهرستان ها و روستاهای استان مرکزی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، گفت: نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان و نوجوانان، افزایش وحدت و ایجاد نشاط و شادی در جامعه باید در حین برگزاری این برنامه ها به خوبی لمس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار مرکزی بر نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان

تاکید معاون استاندار مرکزی بر نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان