مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-22سياسي

اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اکنون اسراییل گسترش بیشتری یافته بود


اگر انقلاب اسلامی حدودا 30 سال زودتر به پیروزی رسیده بود، رژیمی به نام اسراییل ایجاد نمی شد و اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده سپاه امام رضا گفت: اگر انقلاب اسلامی حدودا 30 سال زودتر به پیروزی رسیده بود، رژیمی به نام اسراییل ایجاد نمی شد و اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اکنون رژیم صهیونیستی گسترش بیشتری یافته بود.

سردار سید هاشم غیاثی امروز 30 مهرماه در مراسم تجلیل از برترین های شبکه تربیتی صالحین که در مجتمع فرهنگی امام رضای مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمع کثیری از مردم غزه، اظهار کرد: بر اساس تفکر اسلامی، اعتقاد داریم مسلمانان امت واحد بوده و مرزهای جغرافیایی باعث جدایی مسلمانان از یکدیگر نیست.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر لزوم پشتیبانی تمام مسلمانان از مردم فلسطین، افزود: ما معتقدیم این روزها در غزه اتفاقی نمی افتد مگر با هماهنگی و به دستورآمریکا و استکبار جهانی، چراکه آمریکا از گسترش جبهه مقاومت می ترسد و امروز رژیم صهیونیستی را به عنوان یک جریان نیابتی به خدمت گرفته تا در مقابل مسلمانان این فجایع را رقم بزند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به کتاب سرزمین موعود نوشته باراک اوباما، بیان کرد: این کتاب در مورد سرنوشت یک زمامدار است و نکات عبرت آموزی در این کتاب نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اکنون اسراییل گسترش بیشتری یافته بود

اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، اکنون اسراییل گسترش بیشتری یافته بود