مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-02اقتصادي

محققان ایرانی موفق به تولید مکمل غذایی از یک جلبک دریایی شدند


متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید انواع مکمل های غذایی و دارویی و مکمل های دام و طیور برپایه جلبک اسپرولینا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به مقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وحید محمدی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت دانش بنیان از سال 95 به جمع شرکت های دانش بنیان پیوست و همچنین به عنوان اولین شرکت در استان مرکزی موفق به دریافت گواهینامه های تک از مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته است.

این شرکت نخستین شرکت دانش بنیان فعال در زمینه تولید انواع مکمل های غذایی برپایه میکرو آلگ های اسپرولینا در ایران است که موفق به دریافت نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو شده و به تولید انواع میکروارگانیسم بر پایه جلبک اسپرولینا و کلرلا جهت تولید انواع مکمل های غذایی انسان به شکل پودر، کپسول و قرص و همچنین انواع مکمل دام و طیور اشتغال دارد.

 انواع میکروارگانیسم های پروبیوتیک مورد مصرف در صنایع،  انواع مکمل دارویی و غذایی انسان به شکل کپسول، انواع مکمل دارویی و غذایی انسان به شکل پودر و مکمل دامپزشکی بر پایه جلبک/ گیاه از تولیدات این شرکت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان ایرانی موفق به تولید مکمل غذایی از یک جلبک دریایی شدند

محققان ایرانی موفق به تولید مکمل غذایی از یک جلبک دریایی شدند