مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-04دانش

بررسی طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه ها/ وضعیت نامناسب اشتغال فارغ التحصیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، - جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه ها و با حضور حجت الاسلام خسروپناه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه ها و با حضور حجت الاسلام خسروپناه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه به ارائه گزارش از وضعیت آمایش آموزش عالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت و بر یکپارچگی تصمیم ها در مجموعه آموزش عالی کشور تأکید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر از دغدغه و پیگیری های دلسوزانه دکتر زلفی گل اضافه کرد: پیشنهاد می کنم وزیر علوم گزارشی از فعالیت های 2 ساله خود را در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه ها/ وضعیت نامناسب اشتغال فارغ التحصیلان

بررسی طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه ها/ وضعیت نامناسب اشتغال فارغ التحصیلان