مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-21اقتصادي

دستورالعمل های ناگهانی بلای جان صادرات است


رییس اتاق کرمانشاه از صادرات به عنوان کلید ثبات واحدهای تولیدی در برابر تکانه های اقتصادی یاد کرد و گفت: واحدهایی که صادرات محور هستند، در برابر تکانه های اقتصادی، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق کرمانشاه از صادرات به عنوان کلید ثبات واحدهای تولیدی در برابر تکانه های اقتصادی یاد کرد و گفت: واحدهایی که صادرات محور هستند، در برابر تکانه های اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و… پایداری بیشتری دارند.

حیدر کدیور به مناسبت روز ملی صادرات(29 مهر) با اشاره به مزایای صادرات هم برای اقتصاد کشور و هم بنگاه های اقتصادی، گفت: در شرایط کنونی کشور و با توجه به تحریم هایی که طی 40 سال پس از انقلاب همواره به ما تحمیل شده به حفظ ذخایر ارزی کشور نیاز داریم که این مهم از طریق صادرات غیرنفتی محقق می شود.

وی صادرات غیرنفتی را مولد و ارزآور توصیف کرد و افزود: صادرات به معنای دسترسی به بازار چندین میلیون نفری در خارج از مرزهای کشور است که وجود چنین بازاری کمک می کند بنگاه های اقتصادی با ظرفیت بیشتری تولید کنند که نتیجه آن رونق تولید و افزایش اشتغال است.

به گفته رییس اتاق کرمانشاه، تجارب نشان داده واحدهایی که صادرات محور هستند در برابر تکانه های اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و… پایداری بیشتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های ناگهانی بلای جان صادرات است

دستورالعمل های ناگهانی بلای جان صادرات است