مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-26سياسي

مدرسه محل مبارزه با جهل است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدارس بهترین فضا برای یادگیری مطالبی است که آینده را می سازد، چرا که مدرسه محل مبارزه با جهل است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدارس بهترین فضا برای یادگیری مطالبی است که آینده را می سازد، چرا که مدرسه محل مبارزه با جهل است.

آیت الله علی خاتمی صبح امروز (4 مهرماه) در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدرسه شاهد ریحانه شهر زنجان با بیان اینکه دانش آموزان برای داشتن ایرانی آباد باید تلاش کنند، اظهار کرد: آینده از آن دانش آموزان است و این قشر باید با ثبات قدم خود در کسب علم، مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

وی با بیان اینکه کار نیکو مصداق معامله با خداوند است و باید از هر فرصت در این مسیر بهره برد، تصریح کرد: مواسات و همدلی از ویژگی های مؤمنان است و قطعاً جامعه با همدلی به آرامش و امنیت می رسد به همین خاطر نباید از آن غافل شد.

این مسئول با اشاره به اینکه خداوند، افراد خیر را برگزیده است که حوائج نیازمندان را برآورده کنند، گفت: وقتی کسی به محرومان کمک می کند، خداوند عمرش را زیاد می کند.

یکی از جلوه های انسانیت نوع دوستی و دست گیری از نیازمندان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به موضوع علم آموزی تاکید کرد و گفت: نخستین معلم عالم خداوند و نخستین دانش آموز پیامبر اکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه محل مبارزه با جهل است

مدرسه محل مبارزه با جهل است