مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:252023-09-29سياسي

استاندار کردستان: برگزاری جشن های خیابانی در کردستان استمرار خواهد داشت


با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از برگزاری جشن بزرگ احمد، برای استمرار این برنامه و جشن های بزرگ خیابانی در ایام مختلف برنامه ریزی خواهیم کرد.

- مفاخری: برنامه ریزی برای برگزاری جشن های بزرگ خیابانی در کردستان استاندار کردستان گفت: تلاش کردیم با کمک گروهای مردمی شب میلاد حضرت پیامبر و هفته وحدت ایام به یادماندنی برای مردم باشد.

وی با تقدیر از استقبال بسیار خوب مردم از ویژه برنامه های این ایام، گفت با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از برگزاری جشن بزرگ احمد برای استمرار این برنامه و  جشن های بزرگ خیابانی در ایام مختلف برنامه ریزی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جشن بزرگ احمد که هم اکنون با حضور اقشار مختلف مردم سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: بزرگترین افتخار تمام مسوولان و دولتمردان در استان کردستان، نوکری مردم است.

وی افزود: جشن بزرگ احمد امروز با استقبال پرشور مردم فرهنگی و متدین سنندج برگزار شد و معتقدیم این جشن ها باید ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از برگزاری جشن بزرگ احمد، برای استمرار این برنامه و جشن های بزرگ خیابانی در ایام مختلف برنامه ریزی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: برگزاری جشن های خیابانی در کردستان استمرار خواهد داشت

استاندار کردستان: برگزاری جشن های خیابانی در کردستان استمرار خواهد داشت