مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-10سياسي

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند


فرماندار شهرستان تبریز از معرفی تعداد هشت نفر از معتمدان اصلی هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از معرفی تعداد هشت نفر از معتمدان اصلی هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خبر داد.

یونس فاتح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، افزود: این نشست که با حضور 30 نفر از معتمدان مردم برگزار شد و هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تبریز و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس غفار رستمی، جواد عباسعلی زاده، حسین اسماعیلی مازگر، سید محمد مسعود نقیب، محمود چمنی، اصغر نعلبندپور، علی داننده و خانم نسرین پیرسمساری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب شدند.

فاتح با اشاره به اینکه تمامی انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند