مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-10ورزشي

راه اندازی اتاق های تندرستی با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار


سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از راه اندازی اتاق های تندرستی و ورزش با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار خبر داد و گفت: این اتاق ها در 33 پردیس و مرکز آموزش عالی این دانشگاه راه اندازی شده است.

- سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از راه اندازی اتاق های تندرستی و ورزش با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار خبر داد و گفت: این اتاق ها در 33 پردیس و مرکز آموزش عالی این دانشگاه راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید عالمیان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش نشاط در سراهای دانشجویی، ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی، تقویت روحیه همگرایی، همدلی در محیطی امن و سالم، مقابله با نرخ بالای آسیب های اجتماعی ، افزایش دانش و بهبود نگرش دانشجو معلمان در رابطه با عادات و الگوهای حرکتی صحیح، افزایش سرانه فضاهای ورزشی با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار و سپس سایر پردیس ها و مراکز پیش بینی شده است .

عالمیان در ادامه بیان کرد: اتاق های تندرستی، فضای مناسبی در داخل پردیس ها و مراکز می باشد که تحت نظر افراد متخصص و با بهره گیری از دانش، آگاهی و تجربه لازم و به کمک مربیان آموزش دیده و تجهیزات مورد نیاز، محیطی مناسب برای فعالیت جسمانی – حرکتی دانشجو معلمان فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق های تندرستی با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار

راه اندازی اتاق های تندرستی با اولویت پردیس ها و مراکز کم برخوردار