مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:322023-10-04سياسي

هر منطقه تهران چند سالمند دارد؟


جمعیت ما همیشه جوان بوده، اما متاسفانه به دلیل سیاست های غلط و نادرست ما هم اکنون با پدیده سالمندی و پیر شدن جمعیت روبرو هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، حمید صاحب در نشست خبری افتتاحیه چهارمین دوره رویداد نشاط سالمندی که همزمان با هفته سالمند در منطقه 13 آغاز به کار کرده است، در جمع خبرنگاران  افزود: در رویداد نشاط سالمندی که با عنوان گنجینه های پویا آغاز به کار کرده است، گروه سالمندان هدف اصلی اجرای این رویداد و برنامه های پیش بینی شده در آن هستند.

براساس برآوردهای صورت گرفته سالمندان با ورد به این دوره تحرک کمتری پیدا کرده و به این دلیل مستعد ابتلا به بیماری های جسمی و روحی و روانی می شوند.

صاحب اضافه کرد: برنامه های نشاط سالمندی در قالب فعالیت های گروهی با انجام برنامه های متنوع تلاش می کند زمینه حضور بیشتر سالمندان در جامعه و شکل دادن به تعاملات اجتماعی و در نتیجه کاهش انزوا و افسردگی در سالمندان را محقق کند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه ایجاد فرصت یادگیری می تواند باعث پیشگیری از بیماری و مشکلات شایع در دوران سالمندی شود، از طراحی بازی هایی برای محقق کردن این هدف خبر داد و گفت: در رویداد نشاط سالمندی 7 بازی با هدف بهبود مهارت های تعادل و حرکتی، مهارت های روزمره زندگی، بهبود تمیز دیداری و شنیداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر منطقه تهران چند سالمند دارد؟

هر منطقه تهران چند سالمند دارد؟