مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-28سياسي

نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی با حضور 350 عنوان اثر از ایران آغاز به کار کرد


چهل وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی روز گذشته چهارشنبه پنجم مهرماه 1402 افتتاح شد که جمهوری اسلامی ایران با بیش از 350 عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهل وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی چهارشنبه پنجم مهرماه 1402 با حضور آریس آیلمن نوگراها رییس اتحادیه ناشران اندونزی، محمد نیل الهمام معاون اقتصاد دیجیتال و محصولات خلاق وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی، پارک سو دئوک معاون سفیر کره جنوبی در اندونزی و محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در محل دائمی نمایشگاه های جاکارتا افتتاح شد.

بالا بودن شاخص کتابخوانی در اندونزی در این آیین، آریس آیلمن نوگراها به جایگاه و اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب تلاشی برای دسترسی مردم به کتاب های جدید و نو است و حضور و استقبال مخاطبان از این نمایشگاه، بالا بودن شاخص کتاب و کتابخوانی را نشان می دهد.

کره جنوبی؛ میهمان ویژه نمایشگاه کتاب اندونزی معاون سفیر کره جنوبی در اندونزی نیز در این آیین به بحث تبادلات فرهنگی دو کشور کره و اندونزی اشاره کرد و گفت: روابط دیپلماتیک این دو کشور به حدود نیم قرن می رسد و به مناسبت پیشینه این روابط، کره جنوبی به عنوان میهمان ویژه چهل وسومین دوره نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی با حضور 350 عنوان اثر از ایران آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی با حضور 350 عنوان اثر از ایران آغاز به کار کرد