مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-10سياسي

دشمنان خانواده را کانون اصلی هجمه های نرم خود قرار داده اند.


رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: با توجه به اینکه مسئله زن و خانواده در رشد و تعالی هر تمدنی اهمیتی بسزا دارد دشمنان زن و خانواده را کانون اصلی هجمه های نرم خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مینا بیابانی، رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در نشست هم اندیشی فعالان حوزه زنان در استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان پیش قراول در حوزه علم، فرهنگ، هنر و دیانت بوده است، اظهار داشت: توجه به موضوع هویت برای زنان و مردان هر جامعه دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه زن و خانواده در جامعه ایرانی جایگاهی متفاوت و ارزشمندی دارد و فرهنگ ایرانی- اسلامی در مسئله زن، خانواده، ازدواج و مادری ذخایر فرهنگی برجسته ای برای عرضه به جهانیان دارد، افزود: زن در تربیت خود و خانواده به عنوان زن و مادر نقش مهمی دارد و دارای جایگاه مبنایی است.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه 15 سال در حوزه هویت اسلامی زن فعالیت کرده ایم ولی هنوز در حوزه جمعیت و سایر موضوعات نتوانستیم مباحث جدی را تولید کنیم، گفت: با توجه به اهمیت مسئله زن و خانواده در جامعه اسلامی و اینکه متولیان متعددی در حوزه زن و خانواده وجود دارند، با موازی کاری و عدم همگرایی بین متولیان مواجه هستیم و این باعث می شود ما به راهبرد اساسی و اصلی در این حوزه دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان خانواده را کانون اصلی هجمه های نرم خود قرار داده اند.

دشمنان خانواده را کانون اصلی هجمه های نرم خود قرار داده اند.