مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-27سياسي

اختلاف نظرها در مورد پادگان 07 برطرف خواهد شد


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اختلاف نظرها در مورد پادگان 07 برطرف خواهد شد از اعلام خبرهای خوش از سوی ارتش یا مقامات استانی در مورد این پادگان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اختلاف نظرها در مورد پادگان 07 برطرف خواهد شد از اعلام خبرهای خوش از سوی ارتش یا مقامات استانی در مورد این پادگان خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری پنجم مهرماه در حاشیه آیین افتتاح پل شهدای ارتش چگنی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پادگان 07 خرم آباد، اظهار کرد: پادگان 07 برابر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اوامر فرمانده معظم کل قوا باید از شهر خارج شود که در گذشته اقدام لازم صورت گرفت است.

وی تصریح کرد: اراضی پادگان ساماندهی شده و روز به روز عرصه این ساماندهی با همراهی استاندار پیش می رود و مسئولان استانی دست به دست هم می دهند تا اقدامات لازم هرچه بهتر صورت پذیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به جلسه با استاندار لرستان اشاره کرد و افزود: آنچه مهم است در این اراضی هم مردم و مقامات شهری در مبلمان شهری حق مسلم دارند و هم ارتش حق مسلم دارد که هر دو مورد در قانون دیده شده است و اختلاف نظری در بحث اجرا وجود داشت که طی جلسه با استاندار لرستان تلاش شد به وحدت نظر تبدیل شود و در روزهای آینده خبرهای خوشی از سوی ارتش یا مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظرها در مورد پادگان 07 برطرف خواهد شد

اختلاف نظرها در مورد پادگان 07 برطرف خواهد شد