مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-16حوادث

آتش سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ شعبه بانک سپه در این شهر گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و لکه گیری محل تا دقایقی دیگر به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ ایرنا نوشت: روح الله بهشتی فرد افزود: ساعت 8:16 دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در طبقه زیرین یکی از شعبه های بانک سپه (شعبه حاج مرادی) واقع در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع خیابان کشاورز به سامانه 125 این آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی تیم های عملیاتی آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شدند که به دلیل سرعت عمل آتش نشانان از سرایت آتش به بخش اداری این بانک که در طبقه فوقانی پارکینگ قرار داشت جلوگیری شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: سه ایستگاه عملیاتی، 40 آتش نشان و پنج خودروی عملیاتی پیشرو و اطفای حریق سنگین در این عملیات مشارکت داشتند که با اقدام های انجام شده هم اکنون این آتش سوزی مهار و لکه گیری آن در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: علاوه بر خودرو مقادیری وسایل مستعمل نیز در پارکینگ این بانک نگهداری می شد که منشا دقیق این حادثه نیاز به بررسی بیشتر کارشناسان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک

آتش سوزی سنگین در پارکینگ یک بانک