مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-07سياسي

شورای شهر یزد به مشمولان حکم تخریب تسهیلات می دهد


رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد از اعطای تسهیلات با استفاده از سپرده های شهرداری نزد بانک ها به افرادی که رأی تخریب آن ها در کمیسیون ویژه به جریمه تبدیل شده است، - ایسنا/یزد رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد از اعطای تسهیلات با استفاده از سپرده های شهرداری نزد بانک ها به افرادی که رأی تخریب آن ها در کمیسیون ویژه به جریمه تبدیل شده است، خبر داد.

عزیزالله سیفی در این رابطه گفت: به استناد تصویب قانون مجلس شورای اسلامی، افرادی که از سال 1400 به قبل دارای رأی تخریب بودند، می توانند به منظور بررسی مجدد پرونده به کمیسیون ویژه ای که در شهرداری تشکیل شده است، مراجعه کنند.

به گفته وی، اگر در کمیسیون ویژه شرایطی که در قانون ذکر شده در خصوص ساختمان وجود داشته باشد، رأی تخریب به جریمه تبدیل می شود.

سیفی با اشاره به این که در همین راستا نیز تاکنون بخش قابل توجهی از رأی های تخریب به جریمه تبدیل شده است، تصریح کرد: البته تعدادی از این واحدها علی رغم این که قانونگذار مشخص کرده و امکان برداشت رای تخریب وجود دارد، توانایی پرداخت نقدی جریمه را ندارند.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد افزود: در همین راستا نیز شهرداری یزد لایحه ای را در کمیسیون بودجه در خصوص اعطای تسهیلات به مالکین مشمول حکم تخریب با استفاده از سپرده های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر یزد به مشمولان حکم تخریب تسهیلات می دهد

شورای شهر یزد به مشمولان حکم تخریب تسهیلات می دهد