مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:552023-09-26سياسي

جنگ تحمیلی یک واکنش جهانی به ماهیت انقلاب اسلامی بود


مدیرکل حفظ آثار گیلان، دشمنی نظام سلطه را با ماهیت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: جنگ هشت ساله تحمیلی یک واکنش جهانی به ماهیت انقلاب اسلامی ایران بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار گیلان، دشمنی نظام سلطه را با ماهیت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: جنگ هشت ساله تحمیلی یک واکنش جهانی به ماهیت انقلاب اسلامی ایران بود.

سرهنگ حسن حبیبی امروز، 4 مهر در ویژه برنامه اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب که در شهرستان رضوانشهر برگزار شد، تجلیل و تکریم از مجاهدت مجاهدان هشت سال دفاع مقدس را از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس ما دستاوردهای زیادی داشته که باید از این دستاوردها در جهت مدیریت اجرایی کشور بهره ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایط ویژه ای به پیروزی رسید، عنوان کرد: در آن مقطع، جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و سرنوشت کشورها بدون دخالت شرق و غرب رقم نمی خورد، اما امام خمینی(ره) با احیای دین و معرفی تعالیم هستی بخش اسلام به عنوان مدل حاکمیت، شعار نه شرقی؛ نه غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تحمیلی یک واکنش جهانی به ماهیت انقلاب اسلامی بود

جنگ تحمیلی یک واکنش جهانی به ماهیت انقلاب اسلامی بود