مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-02اقتصادي

بزرگترین پل روگذر راه آهن کشور افتتاح شد


مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه بزرگ ترین پل روگذر ماشین رو افتتاح شد، گفت: در دولت سیزدهم افزایش ایمنی قطارها و کاهش سوانح ریلی همراه با افزایش سرعت سیر با جدیت دنبال می شود.

- مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه بزرگ ترین پل روگذر ماشین رو افتتاح شد، گفت: در دولت سیزدهم افزایش ایمنی قطارها و کاهش سوانح ریلی همراه با افزایش سرعت سیر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز 10 مهرماه با حضور سید میعاد صالحی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن - پل روگذر ماشین رو پیامبر اعظم (ص) در ورامین افتتاح شد.

این پل 408 متر طول دارد و برای احداث آن 170 میلیارد تومان هزینه شده است.

عزم دولت سیزدهم برای کاهش سوانح ریلی و افزایش ایمنی قطارها در این مراسم، سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل شرکت راه آهن- با بیان اینکه این پل بزرگ ترین پل روگذر راه آهن در تمام کشور است، گفت: رفع معارضات این پل بسیار دشوار بود، از سال 1394 تا 1400 این پل با 50 درصد پیشرفت همراه شده بود و در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم 50 درصد باقیمانده به نتیجه رسید.

مدیرعامل راه آهن ضمن تشکر از صبر مردم هشت روستای مجاور این پل گفت: امکان احداث پل کوتاه تر با منابع کمتر هم بود؛ اما با توجه به توسعه های آتی شهرستان ورامین این موارد در نظر گرفته شد تا در آینده هم مردم ورامین مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پل روگذر راه آهن کشور افتتاح شد

بزرگترین پل روگذر راه آهن کشور افتتاح شد