مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-01سياسي

توانمندی های روستاها در حضور رییس جمهور به نمایش درمی آید


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: توانمندی های روستاهای آذربایجان شرقی 15 مهرماه هم زمان با روز ملی روستا و عشایر در حضور رییس جمهور به نمایش درخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آذرشهر، محمد اسکندری امروز در دومین جشنواره پسته قشلاق شهرستان آذرشهر که با حضور مقامات استانی در روستای قشلاق آذرشهر برگزار می شد، اظهار کرد: حضور بانوان در تولید و دیگر مسائل روستاها بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم بر تأمین زیرساخت ها و حل مسئله معیشت و اشتغال روستاییان گفت: ما برای این مسئله یک برنامه جامع و عملیاتی تحت عنوان سند تحول روستا و تکام را در برنامه داریم که در همه روستاهای استان عملیاتی شده است و این سند تحول موجب توسعه روستا و ارتقا معیشت و اقتصاد روستاییان خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از حدنگار و مشخص شدن حدود اراضی کشاورزان و الگوی ملی کشت به عنوان مسائلی مهم یادکرد و گفت: این دو مسائله بسیار مهم است و باید فرهنگ سازی و گفتمان سازی لازم برای حضور مؤثر مردم با همیاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در خصوص آن انجام شود.

راه اندازی 50 بازارچه تولیدات روستایی در استان آذربایجان شرقی  اسکندری اجرای این طرح ها را موجب عمران و آبادانی روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های روستاها در حضور رییس جمهور به نمایش درمی آید

توانمندی های روستاها در حضور رییس جمهور به نمایش درمی آید