مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-30سياسي

تاکید استاندار گلستان بر راه اندازی سامانه ارتباطی ناشنوایان با اورژانس 115


استاندار گلستان ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی برای نصب سامانه ارتباط گیری عزیزان ناشنوا گفت: هرچه سریع تر سامانه ارتباط گیری ناشنوایان با مرکز اورژانس 115 نیز باید راه اندازی شود تا بتوانند در مواقع ضروری تماس بگیرند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی برای نصب سامانه ارتباط گیری عزیزان ناشنوا گفت: هرچه سریع تر سامانه ارتباط گیری ناشنوایان با مرکز اورژانس 115 نیز باید راه اندازی شود تا بتوانند در مواقع ضروری تماس بگیرند.

علی محمد زنگانه ظهر شنبه 8 مهر 1402 در همایش روز جهانی ناشنوایان که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد امام جعفرصادق علیه السلام اظهار کرد: ناشنوایان در دنیای پر از سکوت نجوای عاشقانه ای با خداوند دارند.

وی با بیان اینکه همه ما موظفیم به وظایف خود در مقابل ناشنوایان عمل کنیم، گفت: رسیدگی به امور ناشنوایان و تلاش برای حل مشکلات آنها وظیفه شخص و دستگاه خاصی نیست بلکه هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد، موظف است در جهت رفع چالش های پیش روی این عزیزان گام بردارد.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی برای نصب سامانه ارتباط گیری عزیزان ناشنوا تصریح کرد: بیش از یک سال و نیم گذشته برای راه اندازی سیستم ارتباط ناشنوایان با مرکز حیاتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار گلستان بر راه اندازی سامانه ارتباطی ناشنوایان با اورژانس 115

تاکید استاندار گلستان بر راه اندازی سامانه ارتباطی ناشنوایان با اورژانس 115