مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-15اقتصادي

تحلیل بازارهای بین الملل در همایش مسیر صادرات دانش بنیان


همایش دو روزه «در مسیر صادرات دانش بنیان» به مناسبت روز ملی صادرات، با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

- همایش دو روزه در مسیر صادرات دانش بنیان به مناسبت روز ملی صادرات، با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش در مسیر صادرات دانش بنیان به مناسبت روز ملی صادرات، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در روزهای یکشنبه 30 مهر و دوشنبه 1 آبان 1402 به صورت مجازی و حضوری در محل صندوق نوآوری برگزار می شود.

در روز نخست این همایش، نمایندگانی از صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در خصوص آشنایی با ابزارهای حمایت از توسعه زیست بوم نوآوری؛ دکتر ناصر انزلی چی با محور آشنایی با بازار کشور ارمنستان؛ دکتر مهدی متقیان، دکتر فائقه اسلامی پور و دکتر مهرداد عالی پور با موضوع انتقال تجربه ورود شرکت های دانش بنیان و خلاق به بازارهای بین المللی؛ مهندس محمد گیوکی با موضوع اصول و فنون مذاکره، سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بازارهای بین الملل در همایش مسیر صادرات دانش بنیان

تحلیل بازارهای بین الملل در همایش مسیر صادرات دانش بنیان