مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-21اقتصادي

توزیع پوشک بین کودکان مناطق محروم جهت کمک به اقتصاد خانواده


 معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد از توزیع پوشک های بهینه برای کودکان در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: مرحله اول توزیع پوشک های بهینه به همراه بسته های «لبخند مادری» به شکل آزمایشی در برخی از استان های کشور آغاز شده است.

-  معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد از توزیع پوشک های بهینه برای کودکان در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: مرحله اول توزیع پوشک های بهینه به همراه بسته های لبخند مادری به شکل آزمایشی در برخی از استان های کشور آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر اشراقی افزود: پوشک بهینه که مراحل تحقیق و توسعه ای آن در مرکز نوآوری مثبت پنج بنیاد 15 خرداد انجام شده است، جایگزین بسیار مناسبی برای پوشک های یک بار مصرفی محسوب می شود که در حال حاضر برای نوزادان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: این پوشک ها دارای یک جزء حاوی مواد جاذب طبیعی هستند که در هر بار استفاده تعویض می شود و جزء دیگر آن ها قابلیت استفاده تا 6 ماه را به شکل متوالی و مستمر دارد و به علت عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی در فرآیند تولید، به پوست نوزادان هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد در توضیح سایر مزیت های پوشک های بهینه گفت: مادران ایرانی می توانند بدون نگرانی از حساسیت های معمول مانند عرق سوزی پا و بدن، این پوشک های عاری از هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع پوشک بین کودکان مناطق محروم جهت کمک به اقتصاد خانواده

توزیع پوشک بین کودکان مناطق محروم جهت کمک به اقتصاد خانواده