مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-21اقتصادي

فوت سالانه 250 نفر در جاده‎های برون شهری استان یزد


استاندار یزد با اشاره به اهمیت تامین اعتبار طرح های راهسازی استان که بعضاً تعطیل شده اند، گفت: حفظ راه های موجود استان که جزو راه های شریانی کشور هستند نیز با توجه به خسارات سیل سال گذشته نیازمند یک همت اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به تعطیلی طرح های حوزه راه در استان یزد، اظهار کرد: سالیانه 250 کشته در جاده های برون شهری یزد داریم و از دلایل اصلی آن نیز مشکلات مربوط به راه های استان است.

وی با اشاره به مشکل تامین اعتبار طرحهای این حوزه، عنوان کرد: متاسفانه طرحهای این حوزه تعطیل یا با شیب کندی پیش می رود.

استاندار یزد خواستار اجرای طرح ریلی یزد – دامغان شد و ابراز امیدواری کرد که این طرح که مطالعات آن در سفر ریاست جمهوری تصویب شده است، مورد اهتمام قرار گیرد.

  فاطمی با اشاره به وعده رییس جمهور در مورد اتمام بیمارستان شهرستان خاتم، ابراز امیدواری کرد که این مصوبه سفر دوم رییس جمهور به استان یزد نیز تامین اعتبار جهت تکمیل شود.

وی با اشاره به درمان تاکنون 34 هزار نفر تنها در مرکز ناباروری استان، گفت: متاسفانه این مجموعه به رغم ارائه خدمات در سطح ملی، دارای ساختمانی فرسوده است که در شأن زوج های ایرانی نیست و امیدواریم در راستای قانون جوانی جمعیت به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سالانه 250 نفر در جاده‎های برون شهری استان یزد

فوت سالانه 250 نفر در جاده‎های برون شهری استان یزد