مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-25فرهنگي

اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی در هفته گردشگری گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه به مناسبت هفته گردشگری بیش از 300 برنامه شاخص در استان اجرا می شود، گفت: جشنواره های نان تمیجان، خیک پنیر اطاقور، - ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه به مناسبت هفته گردشگری بیش از 300 برنامه شاخص در استان اجرا می شود، گفت: جشنواره های نان تمیجان، خیک پنیر اطاقور، خرمن خطیب گوراب، کباب سنتی نازک سرای آستانه، بادام زمینی آستانه اشرفیه و برنج آستانه از جمله ویژه برنامه های هفته گردشگری در استان است.

ولی جهانی امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری در استان، گیلان را یکی از قطب های گردشگری کشور دانست و اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری بیش از 300 برنامه شاخص با شعار گردشگری و سرمایه گذاری های سبز در استان اجرا می شود.

وی از برپایی 12 جشنواره فرهنگی و گردشگری در هفته گردشگری خبر داد و گفت: برپایی 17 میز خوراک و تور شهرگردی در 17 شهرستان گیلان از مهم ترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان در این هفته است.

جهانی با اشاره به تنوع جشنواره های فرهنگی و گردشگری گیلان، گفت: برپایی جشنواره های نان تمیجان، خیک پنیر اطاقور، خرمن خطیب گوراب، کباب سنتی نازک سرای آستانه، بادام زمینی آستانه اشرفیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی در هفته گردشگری گیلان

اجرای 300 ویژه برنامه فرهنگی در هفته گردشگری گیلان