مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-10سياسي

نسخه نهایی سند ملی مسجد بالاخره آماده شد


مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه روند تصویب سند ملی مسجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراحل پایانی است، گفت: نسخه نهایی سند ملی بعد از 12 مرحله کار کارشناسی و رفت و برگشت با متخصصان صاحبنظران فراهم شد.

- حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره سند ملی مسجد؛ چیستی و مسیر نگارش آن اظهار داشت: تدوین سند ملی مسجد ، عطف به ابلاغیه معاون اول محترم رییس جمهور و رییس ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و عطف به نامه شماره 18933/1400/ دش مورخ 1400/12/08 مبنی بر تدوین سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان بخشی و راهبری آن به سازمان تبلیغات واگذار شد و سازمان تبلیغات نیز این کار را به بنیاد هدایت واگذار کرد.

چه کارهایی شد تا کنشگران با سند مسجد ارتباط بگیرند؟ وی افزود: دغدغه اصلی در طراحی اسناد بالادستی آن است که معمولاً بعد از تدوین سند، کنشگران با آن ارتباط برقرار نمی کنند.

شاید دلیل عمده آن توجیه نشدن آن ها و درگیر نشدن بخش های مختلف علمی و اجرایی مرتبط با موضوع سند در فرآیند تدوین آن و عدم گفتمان سازی درباره سند است.

میرمحمدیان گفت: ما در بنیاد هدایت در راستای رفع این دغدغه، پیگیری ها و فعالیت ‎های مختلفی در مراحل تدوین پیش نویس سند ملی مسجد صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نهایی سند ملی مسجد بالاخره آماده شد

نسخه نهایی سند ملی مسجد بالاخره آماده شد