مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-01اقتصادي

پرداخت بیش از 1000 ملیارد تسهیلات کشاورزی در حوزه ارزش افزوده


به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلانف تاکنون یک هزار و 211 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تبصره 18، 16 و مشاغل خانگی با رویکرد اینکه محصولات خام تبدیل به ارزش افزوده شود پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان ظهر امروز در بازدید از اراضی کشاورزی در شهر فومن، با بیان اینکه در گذشته بخشی از محصولات کشاورزی تولید شده در گیلان به صورت خام به استان های دیگر صادر می شود، اظهار کرد: همواره در سالیان گذشته محصولاتی چون فندق، کیوی، زیتون، برنج و گیاهان دارویی به صورت خام  از استان خارج می شد که مشکلاتی را در این حوزه ایجاد کرد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در حوزه کشاورزی گفت: تاکنون یک هزار و 211 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تبصره 18، 16 و مشاغل خانگی با رویکرد اینکه محصولات خام تبدیل به ارزش افزوده شود پرداخت شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افزایش تولیدات محصولات زراعی در استان خبر داد و افزود: تولید محصولات زراعی از یک میلیون 513 هزار تن به یک میلیون 664 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

محمدی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تولیدات محصولات باغی در گیلان گفت: با تلاش های انجام شده در این مدت و در بخش محصولات باغی پنج درصد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 1000 ملیارد تسهیلات کشاورزی در حوزه ارزش افزوده

پرداخت بیش از 1000 ملیارد تسهیلات کشاورزی در حوزه ارزش افزوده