مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-09اقتصادي

صرفه جویی 1000 میلیارد تومان در پروژه خط دوم آبرسانی به شیراز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با اشاره به بهره برداری پروژه خط دوم آبرسانی از سددرودزن به شیراز در سفر آتی رییس جمهور از صرفه جویی یک هزار میلیارد تومان در این پروژه خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با اشاره به بهره برداری پروژه خط دوم آبرسانی از سددرودزن به شیراز در سفر آتی رییس جمهور از صرفه جویی یک هزار میلیارد تومان در این پروژه خبر داد.

سیاوش بدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به این استان به تشریح برنامه های آب منطقه ای استان پرداخت و گفت: 8 پروژه مربوط به حوزه آب و منطقه ای فارس به عنوان پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری تعریف شده اند که شامل 5 خط آبرسانی و 3 خط سدسازی هستند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی 5 طرح پیشرفت مناسبی داشته اند و 3 طرح در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس افتتاح خواهند شد که یکی از این ها آبرسانی از سد درودزن معروف به خط آبرسانی به شهر شیراز است، افزود: آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهر قیر و آبرسانی به شهر ارسنجان و 10 روستای انتهای مسیر نیز در برنامه سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.

بدری به تشریح جزییات پروژه آبرسانی از سد درود زن به شهر شیراز پرداخت و گفت: در زمان های گذشته تقریباً 70 درصد منابع آبی شیراز از منبع آب زیر زمینی تأمین می شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 1000 میلیارد تومان در پروژه خط دوم آبرسانی به شیراز

صرفه جویی 1000 میلیارد تومان در پروژه خط دوم آبرسانی به شیراز