مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-15سياسي

نماینده بافق: مجلس برای حمایت از غزه بیشتر ورود کند


نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس در خصوص حمایت از وضعیت اسفناک غزه، گفت: مجلس برای حمایت از غزه بیشتر ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 23 مهرماه در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه ،در تذکری در خصوص حمایت از مردم غزه گفت: مردم غزه وضعیت اسفناک و روزهای سختی را می گذرانند.

وی خطاب به محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: همان طور که وزرای انگلیس و دیگر کشورها و مسئولان آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی راه افتاده و به کشورهای مختلف می روند، شما نیز حرکتی انجام دهید.

البته خبر دارم تماس هایی با تعدادی از مسئولان کشورها داشتید اما نیاز است در برخی کشورها حضور پیدا کنید؛ غزه در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت مجلس اقدام خوبی است اما موضوع غزه بسیار مهم است؛ مجلس جلسات غیرعلنی برگزار کند.

صباغیان بافقی با بیان برگزاری جلسات غیر علنی برای حمایت از غزه، خاطر نشان کرد: نمایندگان در جریان سیاست های دولت نسبت به وضعیت حماس و کمک به آنها قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بافق: مجلس برای حمایت از غزه بیشتر ورود کند

نماینده بافق: مجلس برای حمایت از غزه بیشتر ورود کند