مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:002023-09-27سياسي

محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند


جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در بیانیه گام دوم، محور اصلی جوانان هستند و مقام معظم رهبری مهمترین شرط تحقق این بیانیه را توجه به جوانان و سپردن مسئولیت به جوانان قلمداد می کنند.

- ایسنا/مرکزی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در بیانیه گام دوم، محور اصلی جوانان هستند و مقام معظم رهبری مهمترین شرط تحقق این بیانیه را توجه به جوانان و سپردن مسئولیت به جوانان قلمداد می کنند.

سردار سیدقاسم قریشی، 5 مهرماه در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب، در مصلای بیت المقدس اراک اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان مرکزی بویژه جوانان استان و اراک در سرکوب مزدوران قبل و بعد از دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در مقابله با بلایا و حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل و مقابله با ویروس کرونا نقش برجسته ای داشتند.

آن ها همچنین در هشت سال دفاع مقدس، گام های بزرگی برداشتند.

وی افزود: شهیدان بزرگ زیادی از این استان تقدیم انقلاب شده اند و مردم استان علاوه بر اعزام فرزندان خود، در پشت جبهه نیز با پشتیبانی از جبهه و تلاش در حوزه صنعت جهت تامین نیازهای جنگ تلاش کرده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط معمار پیشرفت و ترقی ایران اسلامی و یکی از یاران ویژه امام راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند