مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-21فرهنگي

از حضور خزاعی تا چند داستان دیگر در جشنواره فیلم کوتاه تهران


حضور محمد خزاعی در سومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران و خبرهایی از این رویداد را در روزهای سپری شده با هم مرور می کنیم.

- حضور محمد خزاعی در سومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران و خبرهایی از این رویداد را در روزهای سپری شده با هم مرور می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی صبح امروز(شنبه 29 مهر 1402) به در پردیس سینمایی ملت؛ خانه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آمد و در نشست معاونت امور استان ها و جشنواره های انجمن سینمای جوانان ایران با مدیران دفاتر انجمن حضور یافت.

آثار راه یافته به پیچینگ حرفه ای جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند/برگزاری در جشنواره چهلم تهران جلسه پیچینگ حرفه ای انجمن سینمای جوانان ایران با حضور سرمایه گذاران در چهارمین روز از چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

از میان 90 طرح رسیده و متقاضی ارائه در شورای پیچینگ حرفه ای انجمن سینمای جوانان ایران، شش طرح جهت ارائه در پیچینگ حرفه ای جشنواره معرفی شدند که عناوین شان به شرح زیر است: بچه های بهشت به کارگردانی گیتا فیضی به رنگ برف به کارگردانی هرا خان میرزایی و امیرحسین ثقفی تحویل رویاهای ناتمام به کارگردانی برزان رستمی حالا باید چیکار کنم؟ به کارگردانی روزبه اخوان فرشته های کسل کننده به کارگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور خزاعی تا چند داستان دیگر در جشنواره فیلم کوتاه تهران

از حضور خزاعی تا چند داستان دیگر در جشنواره فیلم کوتاه تهران