مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-24سياسي

از ظرفیت خادمان ایستگاه های صلواتی در تمام طول سال بهره برده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان درخواست کرد که از ظرفیت خادمان ایستگاه های صلواتی در تمام طول سال بهره برده شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان درخواست کرد که از ظرفیت خادمان ایستگاه های صلواتی در تمام طول سال بهره برده شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه دوم مهرماه در مراسم اختتامیه خدمت رسانی ایستگاه های صلواتی استان همدان با تجلیل از خدمت رسانی 150 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین، بیان کرد: درست است در ظاهر به زائران خدمت می کردید اما در باطن فعالیت شما بلایی را از سر زائران مملکت دور می کند.

وی افزود: مجموعه ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین به عنوان مجموعه ای فرهنگی حفظ شود و در عرصه های دیگر نیز در طول سال می توان از ظرفیت خادمان بهره برد.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در زمان امام حسن عسکری(ع) جامعه خود را آماده غیبت می کرد، تأکید کرد: شاید امام زمان از نظرها غایب باشد اما حاضر و ناظر بر اعمال ما است.

رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان نیز گفت: مردم همدان با برپایی 150 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین حماسه آفریدند.

سیدرضا موسوی ادامه داد: 130 میلیارد تومان برآورد هزینه هایی است که مردم برای خدمت رسانی به زائران در ایستگاه های صلواتی هزینه کردند، در یکی از ایستگاه ها 700


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت خادمان ایستگاه های صلواتی در تمام طول سال بهره برده شود

از ظرفیت خادمان ایستگاه های صلواتی در تمام طول سال بهره برده شود