مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:222023-10-17سياسي

از تنش آبی در تهران تا عملیاتی شدن احداث تصفیه خانه ها


باید سیاست احداث تصفیه خانه ها عملیاتی شود ما در تنش آبی هستیم و حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز بیست و پنجم مهر 1401 گزارشی از محله دولت خواه در منطقه 19 شهرداری تهران ارائه کرد و گفت: 32 کوره آجرپزی در این ناحیه واقع شده و از 55 تن زباله ای که در منطقه جمع آوری می شود 15 تن از منطقه خلازیر است.

وی ادامه داد: در ناحیه سه منطقه 19 طی یکسال گذشته 4 شهردار عوض شده و نشان می دهد تا چه اندازه مسأله داریم و باید برای آن تدبیری کرد.

عضو شورای شهر تهران به مشکلات سیستم فاضلاب و کنترل آب های سطحی و زیرسطحی در ناحیه سه منطقه 19 اشاره کرد و گفت: استقرار انبار لوازم سرقتی و اسقاطی یکی دیگر از مشکلات ما است.

امانی همچنین ادامه داد: سیستم فاضلاب ناحیه 90 درصد اجرایی شده اما هنوز به تصفیه خانه وصل نشده و فاضلاب اگر ظرف 24 ساعت جمع آوری نشود به لجن تبدیل می شود.

وی در خصوص سرانه های فرهنگی در این محدوده گفت: سرانه محله با امکانات خوبی ساخته شده اما به دلیل نداشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی استفاده زیادی از آن نمی شود و در سرانه های درمانی هم کمبود داریم و اگر شهرداری زمینی را در اختیار قرار دهد خیرین آمادگی دارند که بیمارستان بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تنش آبی در تهران تا عملیاتی شدن احداث تصفیه خانه ها

از تنش آبی در تهران تا عملیاتی شدن احداث تصفیه خانه ها